Oljin slatki svet

Oljin slatki svet
DOBRODOŠLI U MOJ SLATKI SVET

Konac delo krasi kaže stara poslovica, a finale svakog ukusnog obroka je desert.
Pravi gurmani vole i ljuto, masno, kiselo i gorko, ali se ti epiteti obično ne koriste kad nešto baš "prijanja za srce".
Slatko je prava reč za milo, privlačno, ukusno i neodoljivo.
Ovde ćete pronaći recepte, ideje, predloge i veliki broj saveta vezanih za kuhinju i kulinarstvo.
Ovaj posao u slatkom svetu nije lak, ali ako u vama ima dovoljno ljubavi i volje uz malo strpljenja uspeh je zagarantovan.

4. 12. 2011.

Beogradski sajam

29.novembra održana je 6.po redu izložba torti, kolača i peciva na Etno sajmu hrane i pića. Izložba je sastavni deo sajamske manifestacije koju organizuje časopis "Praktika". Ova slatka izložba ima i takmičarski karakter, a u žiriju su stručnjaci poslastičari iz najpoznatijih beogradskih hotela.
Ovakav sajam je uvek jedno novo iskustvo, steknu se nova poznanstva, a ja sam ovog puta upoznala našu blogerku Maju sa bloga Majina kuhinja
Pošto je Maja postavila dosta slika, evo dodaću ja još neku.
Moja torta







2 коментара:

Анониман је рекао...

Kakvih je divnih slastica bilo na sajmu! Slikice su super!
Lijep pozdrav!:)

Maja је рекао...

DIVNA SI!!!A i torta ti je bila jakooooo lepa!!!Volim sto smo se upoznale i sigurno cemo kontaktirati i dalje!!!Pozz

Pretraži ovaj blog