Oljin slatki svet

Oljin slatki svet
DOBRODOŠLI U MOJ SLATKI SVET

Konac delo krasi kaže stara poslovica, a finale svakog ukusnog obroka je desert.
Pravi gurmani vole i ljuto, masno, kiselo i gorko, ali se ti epiteti obično ne koriste kad nešto baš "prijanja za srce".
Slatko je prava reč za milo, privlačno, ukusno i neodoljivo.
Ovde ćete pronaći recepte, ideje, predloge i veliki broj saveta vezanih za kuhinju i kulinarstvo.
Ovaj posao u slatkom svetu nije lak, ali ako u vama ima dovoljno ljubavi i volje uz malo strpljenja uspeh je zagarantovan.

7. 8. 2010.

Juče sam se igrala praveći šećernu tablu za moju malu komšinicu koju obožavam. Danas joj je rođendan i doćiće joj par drugarica, pa da joj ne bude sasvim obična torta napravila sam joj ovu tablu, a ona se oduševila.

6 коментара:

J e l e n a је рекао...

Olja, ovo izgleda medeno.Ja bi se odusevilja da sam dete, samo mi nije jasno od cega je ovo sve i kako se pravi, ako nije tajna?

mirjana је рекао...

Na prvi pogled sam mislila da je goblen :/?,a sada vidim da sam bila u krivu ..i ja bih da znam kako si uspjela da napravis ovako divnu secernu tablu ??!!:)

Jovana је рекао...

Svaka cast na vestim rukama draga Olja ! Ja sam antitalenat za pravljenje figurica i ukrasa za torte :-( Pokusacu jednom pa cemo videti na sta ce to da lici ! :-)) Veliki pozdrav i sve pohvale!

Nina је рекао...

odlično je ovo, stvarno original napravljeno

Unknown је рекао...

Hvala svima. Uživam praveći ovako nešto.

Just Cake Girl је рекао...

predivno izgleda, super ideja!

Pretraži ovaj blog