Oljin slatki svet

Oljin slatki svet
DOBRODOŠLI U MOJ SLATKI SVET

Konac delo krasi kaže stara poslovica, a finale svakog ukusnog obroka je desert.
Pravi gurmani vole i ljuto, masno, kiselo i gorko, ali se ti epiteti obično ne koriste kad nešto baš "prijanja za srce".
Slatko je prava reč za milo, privlačno, ukusno i neodoljivo.
Ovde ćete pronaći recepte, ideje, predloge i veliki broj saveta vezanih za kuhinju i kulinarstvo.
Ovaj posao u slatkom svetu nije lak, ali ako u vama ima dovoljno ljubavi i volje uz malo strpljenja uspeh je zagarantovan.

31. 10. 2010.

Brza kesten torta

Kod mene je sve ovih dana brzinski. Nekako sam u zaostatku s vremenom, nikako da se organizujem. Valjda će me proći i ta faza.
A sad tortica...

Potrebno:
1,5kg. kesten pirea, 300gr. maslaca, 400gr. prah šećera, 2 kesice vanilin šećera, 450gr. mlevenog keksa, 450gr. mlevenih oraha, 100gr. čokolade, 2 kašike ruma, 200gr. žele bombona (ja sam ih izostavila, jer mi se činilo da će biti bolje bez njih).
Za glazuru:
200gr. prah šećera, 2 kašike vode, kašičica soka od limuna, kašičica maslaca, nekoliko kapi ekstrata od ruma, malo crvene boje za kolače.

Kesten pire dobro sjediniti s maslacem, keksom i orasima. Zatim masu podelite na tri dela. Na dno kalupa sipajte prvi deo mase.
U drugi deo dodajte rastopljenu čokoladu, pa i to dodajte u kalup.
U treći deo idu iseckane žele bombone (koje sam ja izostavila)i sipajte i taj deo u kalup.
Staviti u frižider da se dobro stegne, a onda je prevrnite na tanjir i prelite glazurom.

5 коментара:

Giulia Pignatelli је рекао...

che buona!!!

Just Cake Girl је рекао...

Ne volim kesten, ali lijepo izgleda!!

Анониман је рекао...

Obožavam kestene, najmii,ovo izgleda prefino!
Hvala za recept.
I naravno moram se zahvaliti na lijepom komentaru kojeg ste ostavili na mom blogu.
Velika pusa, nadam se da ste dobro nakon potresa u Srbiji,danas kada sam ćula vijesti ostala sam šokirana.

Анониман је рекао...

Hvala ti na lijepom komentaru.
Drago mi je da ste dobro i da je sve u redu, pusa:)

Maja је рекао...

Ovo i ja pravim,i isto bez zele bombona!Super recept!

Pretraži ovaj blog